tisdag 3 januari 2012

Tur i oturen

Tur i oturen att vi har 4 bilar i våran lilla familj.
För när 3 inte går att köra så har man ju 1st kvar!!!
Nya bilen står lite demolerad i garaget (är så när karlar köper bilar, då ska dom först plockas ned i molekyler, och det ska monteras massa nya grejor innan man får köra)
Lila Beemer får man ju inte åka, då kan den ju bli smutsig på däcken!!! Skulle oxå kunna vara något slirigt med slicks denna årstid...
Gammel v70 hade laddat ur batteriet i morse när jag skulle åka till jobbet.

Å då mina vänner! Då är det tur man även har en blå beemer så att jag kan skjutsa Micke till jobbet för att sen åka till mitt eget.
Vilket betyder att jag även måste åka till Volvo och hämta nån del innan jag hämtar Micke på jobbet igen. Suck!

Verkligen TUR att vi har4 bilar!

/M

1 kommentar:

  1. Sv: Jaa, idag testade jag att spraya på hästglans på hans ben för att undvika snöklumpar men då blev golvet inomhus glashalt istället när det kom hästglans på golvet med, hmm :P

    SvaraRadera