torsdag 26 januari 2012

MUCCHIES ORD

Alltså det där lilla krullet som bor hos oss? Vad är grejen med henne egentligen.
Alltså hon e så sjukt jobbig när matte kommer hem. Hon springer runt som en vettvilling med munnen fullproppad av saker, skor, strumpor, vantar, mössor U NAME IT!!!
Vad är grejen? Tror hon att matte blir impad av att man bär en sko?
Nä nä nä nä min matte blir inte impad av henne alls. Ändå så säger hon ”ååååå hej Kakan, vilken fiiiiin sko du har, ja jätte fiiiiiin, så duktig Kaka då!!!”
Vänta lite………… Så, jag skulle bara kräkas upp lite i munnen. Vidrigt är vad det är.
Antagligen så säger matte det bara för att hon ska bli glad. För det är min matte å hon gillar bara mig!!!
Hur svårt är det att bära en sko egentligen, hur duktig måste man vara för att bära en sko?
Bära en sko kan en valp göra.
Däremot bita hårt, skaka och sen slita sönder en sko! Det ni, det är nått att skryta med.
Matte tycker också det är tufft, fastän hon låtsas att hon blir sur när jag gör så. Men jag vet att hon blir impad innerst inne.
Min matte älskar mig vad jag än gör och det utnyttjar jag såklart vareviga dag.
Hon e fan inte smart min matte.
Nu ska jag sova tills matte kommer hem och det är dags att äta mat…

Peace out


1 kommentar:

  1. Hahaha, låter som Mucchie skulle bli noll impad av min Casper då. Casper kan nämligen få för sig att bära iväg med en själv. Grabba tag i byxbenet och börja gå och visa upp en för resterande i hushållet. Katten är noll intresserad av att se vad Casper har. Tror Mucchie och min Fläsk är lika varandra fast de är av olika art..

    SvaraRadera