fredag 13 januari 2012

FREDAG

Fredag idag och det är inte så trevligt träningsväder ute.
Jag är inte så känslig, kan träna hund i dem flesta väder och temperaturer.
Men när det snöar på snedden, då e det fan inte kul.
Nä idag får det bli korta  klickerpromenader på gatorna i Rosersberg, med husen som skydd.
Jag vet att Mucchie kommer hata mig för han vill verkligen inte vara ute när det än nån form av nederbörd. Men måste man röra på benet så måste man!
Kakan e ju lika glad vilket väder det än är, Tjoho!!!

Idag beställde jag skodubb till löpardojjorna. Från http://skodubb.se/
Måste ändå köpa nya till våren då vänstertån håller på att bryta sig ur nätet. Så jag kan skruva i dubb bäst fan jag vill!
Sprang igår  men det går ju sådär när det är isgata ute. Vågar inte springa spåret när det är mörkt så det får bli asfalten.

Det här blev ett sånt där sjukt tråkigt inlägg som ni säkert inte ens kommer läsa klart.....
Knappt så jag orkade skriva klart faktiskt...

Hata väder

/M

4 kommentarer:

  1. Jag läste hela!
    Tur att man har ett ridhus man kan rida i! ;)

    SvaraRadera
  2. Ugh för det här jäkla vädret säger jag bara! När man dessutom har en sambo som kör fjärr vilket innebär stor lastbil på snöiga vägar så blir man extra orolig. :(

    SvaraRadera
  3. Vill du fortfarande vara med på lydnadsprojektet?? :)

    SvaraRadera
  4. Kul!! :DD Är det Ackis du ska köra med??? :))

    SvaraRadera