fredag 20 januari 2012

MUCCHIES ORD

Så jävla trött idag alltså!!!
Fick gå superlång promenad med matte i morse (idag kallad Djurplågaren).
Jag var skittrött och ville bara gå in och äta, men icke!
Runt i skogen fick man gå på sina tunna små kraftlösa ben. Kallt var det också. Blä!
Om man ändå haft lite underhudsfett som kunde värma en... Skratta du!!! Men faktum är att jag som vanligt ligger på svältgränsen. Får på TOK för lite mat härhemma!!!
Men idag är det fredag och det är faktiskt ganska skönt för Djurplågaren jobbar till kl 13.30 så då kan jag sova heeeeela dan utan att hon stör mig.
Sen ikväll ska vi säkert träna och hon ska lura mig att göra massa töntiga saker.
Vi ska tydligen tävla snart och hon pratar om lydnad å rallylydnad och champion och bla bla bla. Ska nog se till att sätta stopp för hennes drömmar moahahahaha. Ska vara extra mycket Amstaff  hedanefter tror jag.
Jag tycker långt, djupt innerst inne faktiskt det är ganska kul att träna, men det kommer jag ALDRIG att erkänna, det är bara ni som vet det nu. Ok?
Berättar ni för nån måste jag dessvärre döda er!
Nu måste jag passa på å sova innan Djurplågaren kommer hem.

Peace out!


1 kommentar:

  1. Hahhhaaaaaa... allid lika kul att kika in här, så nu gör vi det enkelt för oss lägger till er på våran länklista!
    Hälsningar från en som oxå har sina hundar i soffa & säng ;)

    SvaraRadera