tisdag 31 januari 2012

MUCCHIES ORD

Min matte är den absolut taskigaste matten i världen ibland.
Man får inte göra nånting!
Bara restriktioner, restriktioner, restriktioner. Fan!
Tex så vill jag äta pinnar när vi är på promenad, alla pinnar.
Får man äta pinnar? Nej uppenbarligen INTE!!!
Jag fick inte äta pinnar i morse å jag fick inte äta pinnar på lunchpromenaden.
Men jag har ett litet trick som brukar funka. Å det är att jag låtsas som ingenting och när pinnen är inom räckhåll så kastar jag mig över den, springer, tuggar och sväljer så mycket jag kan så fort jag bara kan.
Funkar rätt ofta faktiskt och matte blir jättesur.
Det kan hon ha, taskmörten!

Nu ska jag äta upp en pytteliten gris.... Matte kommer ändå inte hem på ett par timmar.
Peace out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar