onsdag 18 april 2012

MUCCHIES ORD

Min matte är skitjobbig!
Vi ska tydligen tävla i helgen. Och jag fattar inte vad den stora dealen är???
Jag tycker det är skitlätt att tävla. Jag har tävlat massa gånger. Förstår inte varför vi ska behöva träna HYSTERISKT varje kväll. Det är ju galet! Träna varje kväll!!! Snacka om djurplågeri.
Men vet ni vad det värsta är! Man får inte middag förrän jättesent på kvällen då.
Å så säger matte (knappt så att jag uppfattar henne för jag har som sagt var inte fått nån middag och har därför inga som helst krafter i min beniga kropp) iaf då säger hon, "Men Mucchie, du har ju faktiskt ätit ett halvt kilo köttbullar på träningen, du kan vänta en timme på middag!"
WHAT!!! Ja ni hör ju hur lätt det är att vara Amstaff i det här huset, NOT!!!
Å föresten så är köttbullebitarna så små så dom märks inte i min mage. Min matte är nämligen expert på att dela på mina godisar. Och jag fattar inte HUR hon lyckas dela en köttbulle i typ 20 bitar!?
Ja ja nu ska jag vila för ikväll ska hon plåga mig igen. Sen ska vi på möte i klubbstugan. Jag hatar möte, det är skittråkigt!!!

Peace out

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag har saknat Mucchies ord! :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi äter i allafall middag varje dag hemma hos oss så du kanske skulle flytt Mucchie! :)

    SvaraRadera