tisdag 10 april 2012

MANNERS-MINDER

Har inte riktigt förstått på vilket sätt den skulle underlätta för mig?... Men jag vill ändå ha en!
Tänkte att ”gud vad bra att inte behöva ta upp en godis ur fickan varje gång!” Men å andra sidan så ska du hålla reda på en fjärrkontroll istället? Hmmmmm jag är kluven.

Däremot så ser jag fördel i den om man som dom skriver skall träna en hund att vara ensam själv. Synd att mina kan vara ensamma redan.
Jag hittar verkligen inte en enda anledning för mig att köpa en manners-minder. Typiskt!
Fast iofs…. Som extern belöning till Kakan, vid bilen på tävling????? Eller så lägger jag bara bollen där… Fan också!
Däremot så är det ju säkrare än en öppen skål med godis om man tänker på Mucchie.ahaaaa!!!.... Dock så har det bara hänt någon gång att han tjuvat på externbelöning. Ska nog hända fler gånger innan jag betalar 1500:-


/M

1 kommentar:

  1. Kolla även in: http://www.csigora.com/produkter/hundtraning/97906__manners_minder/

    Trevlig helg!

    SvaraRadera