söndag 1 april 2012

ÄNTLIGEN

Nu är jag äntligen klar med min allmänlydnadsinstruktörsutbildning (världens längsta ord).
Igår hade vi examinering och jag kan väll säga att både jag och mitt ekipage skötte sig utmärkt.
Inte bara att vi kunde visa upp våra moment, Marlene (hundägaren) kunde även redovisa och berätta utan att jag lade mig i vad hon lärt sig, samt att hon aldrig någonsin hade kunnat tro innan projektet började att hon skulle kunna ha Extro" lös" när hon tränar bland andra hundar. Jätteduktiga har dom varit och jag hoppas verkligen dom fortsätter träna!!!
Extro är en Schäfer från Försvarsmakten och han är helt underbar :).
Skulle dom ge bort han så skulle jag ta han direkt och kasta ut Kakan på E4:an...... nääää det skulle jag inte... eller.....
Såklart jag inte skulle! Är ju höga böter på nedskräpning nuförtiden.

Fina blommor från mitt fina ekipage!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar