måndag 23 april 2012

11 FRÅGOR 11 SVAR

Har blivit utmanad av Ann-Louise ( http://hastochhund.bloggagratis.se/ )

- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.

1, Om du vann 6 miljoner och inte fick ge bort något utan bara spendera själv - vad skulle du göra?
Köpa ett fint hus med lagom med mark. En träningsplan till mig och ett stort garage till Micke.
2, Vilken är den bästa bok du läst och varför?
Hypnotisören av Lars Kepler. Spännande från början till slut, har annars svårt att fullfölja läsandet.
3, Berätta om någon människa du mött och som betytt eller inspirerat dig extra mycket.
Vet faktiskt inte riktigt men kanske alla snälla lärare i skolan som inte gav upp på mig fastän jag var helt jäkla hopplös J
4, Tror du det finns liv på andra planeter?
Alltså jag vill vill vill vill vill ju att det ska vara så. Men samtidigt så är jag tveksam….
5, Vad gör du en perfekt dag?För det första så är det soligt på min perfekta dag! Antagligen är jag ute med hundarna, kanske spårtränar och dom sköter sig såklart exemplariskt! Kakan letar inte vilt och Mucchie blir inte omkullsprungen av ett rådjur med en Schäfer i hasorna.
6,Om du kunde ge dig själv som 15 åring ett retroaktivt råd vad skulle det vara? (Du kunde resa tillbaka i tiden, som i reklamen, och ge ett råd till dig själv. Du har ju lite mer "facit" nu.)
Sluta fika! Å gå på lektionerna ungjävel!!!
7, Vad gör dig glad?
Att hitta ett hus vi kan köpa skulle göra mig glad.
8, Vilket var ditt favoritplagg när du var 15 år?
Hmmm detta var efter adidasbrallor och bombarjacka…. Jag har aldrigt ägt ett par Buffalodojjor…..
Jag kommer faktiskt inte ihåg… Mina Levis 501 kanske :)
9, Vad visste vi inte om dig?
Jag har gått på elitgymnastik (Om inte min graciösa kropp redan avslöjat mig där;)) och kört dragracing.
10, Vad är det mest pinsamma du gjort?
Alltså jag vet inte. Självklart har jag säkert gjort massa pinsamma saker…. Men jag är väll helt enkelt sjukt bra på att förtränga sånt. Tycker iofs det är ganska pinsamt dom gånger Kakan lyckats jaga en katt in på grannens tomt och upp i ett träd…
11, Vilka fem saker skulle du helst vilja ha gjort innan du sitter på ålderdomshemmet?
Hitta ett hus att köpa, Äga en sprillans ny bil, bli miljonär, bli smal, äga en häst igen

Utmaningen kommer jag att skicka vidare snart...



/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar