måndag 14 november 2011

NÄR MAN HAR HUND DEL 1

När man har hund...
…är alla jackor fulla med bajspåsar
…är det minst en klicker i varje jacka
…är det hundgodis eller spår av  hundgodis i alla fickor
…är alla läppglans utrustade med hundgodissmulor i kanterna
…är alla kläder leriga
…är alla skor leriga
…är bilen full med bajspåsar
…är bilen full med hundgodis eller spår av hundgodis
…är bilen lerig invändigt och utvändigt
…är det minst tre slemmiga frollic i tvättmaskinen efter varje tvätt
…är det grusigt fast man precis dammsugit

Framför allt så…
…är inga vantar där man la dem sist
Dom är där Kakan la dem sist!


/M


2 kommentarer:

  1. Woho! Insåg just att jag kan kommentera, så då kan jag ju faktiskt visa att jag läser din blogg flera gånger per dag, för det gör jag!
    Två saker:
    1. Blöta Frolic låter som något av det äckligaste som finns!
    2. Är det ok att sluta gå in i din gamla blogg varje dag nu? Är du helt klar där...så jag inte missar nåt!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha du behöver inte gå in på den gamla bloggen ;)

    SvaraRadera