måndag 21 november 2011

MUCCHIES ORD

Men ååååååå jag bara måste berätta om det Äckliga lilla krullet. Fan vad jag hatar henne. Igår så tittade hon på mig, fattar ni?! Ibland så går hon även förbi och ”råkar” nudda mig. Då vill jag bara dö.
Det Äckliga lilla krullet kallas Ackis av människorna här hemma. Tydligen så har även hon en egen sida här på bloggen. EEEhhhh why lixom???
Tydligen så verkar matte väldigt förtjust i henne. Dom stojar å leker och tränar nått som dom kallar lydnad. Själv så har jag aldrig fattat det där med lydnad? Kanske är för att jag är lite smartare än henne dårå.
Matte har dessutom ingen sån där mellanvägg i bilburen. Vilket betyder att krullet kan antasta mig närsom under färd. Snacka om orättvist behandlad.
Fast på håll är hon rätt ok... det lilla krullet. Hon är oxå rätt ok att leka med ute... Fast bara när jag vill! Det är jävligt viktigt!!!
Ibland vill det Äckliga lilla krullet även ligga och sova bredvid mig. Fattar hon inte att jag inte gillar tjejjer!!!
Gay for life.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar