fredag 25 november 2011

MUCCHIES ORD

Vill bara meddela en sak nu medans matte inte har koll på datan...
JAG HATAR MIN MATTE!!!
Jag har varit med henne och det lilla krullet (den andra hunden som bor här, blääää) på promenad. Sen var vi till den där hundklubben och vi tränade. Jag gjorde precis som matte sa. Jag hoppade, jag stannade, jag sprang å hämtade bollen, jag tuggade inte på den där jävla träbiten som man ska springa med i munnen, jag stannade kvar när matte sa stanna kvar, å jag sprang inte å lekte med dom andra hundarna. Ja ni kanske fattar? I am the bäst!!!
Vad tror ni tacken är när man kommer hem??? va? va?
Inte nog med att man fick alldelens för lite middag...
MAN VAR TYDLIGEN TVUNGEN ATT TVÄTTA TASSARNA OXÅ!!!
-Oj så smutsiga dom små tassarna är!
Säger matte med sin hemska stämma.
Sen släpar hon in oss i duschen, fast först så slår hon oss! Jag lovar, det är sant!!!
Ok kanske varken släpar eller slår. MEN det hade nästan varit bättre än att tvätta tassarna.
Nu är dom aldelens vita och fula igen. Cucumber/Melon luktar dom oxå, usch!
Jag kommer vara sur hela kvällen....
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar