fredag 18 november 2011

MUCCHIES ORD

Hej.
Det är jag som är Mucchie.
Jag vill bara inleda med: Tro inte på allt vad min matte skriver!!! Hon är en hal orm den där jäveln...
Fast jag gillar henne lite ändå, hon går ut med mig och ger mig mat och så ibland (Dock så får jag långt ifrån så mycket mat jag verkligen skulle behöva. Snacka om att leva på svältgränsen). Jag får även vila på hennes mjuka mage i soffan. Så hon är ok.
Han den där killen här på Kungsvägen 20 är desto bättre! Han tycker som jag att man ska ligga i soffan och äta praliner så ofta det bara går. Me like!
Han tvingar mig inte att göra massa ansträngande saker som matte gör.
Tydligen så ska vi i eftermiddag åka och träna med mattes människokompis Cicci och
hennes hund Spottkobran. Dom kallar henne Trixa, aslöjligt. Spottkobra är vad hon är, no shittalk!
Varför måste vi träna med dom varje fredag???
Å matte kommer säkert hitta på nått sånt där urlöjligt som sist, då jag skulle springa och sätta tassen på en isskrapa, en isskrapa!!! Whats the point lixom???
Men det som gör mig mest förbannad är att jag går ju på det varje gång, VARJE GÅNG!!!
Hon e bra på att luras den där ormen.
Men idag tänker jag inte! Jag tänker inte göra något så förnedrande igen…. Inte ens för korv!
Fan….. alla vet att jag gör allt för korv… Fuck!
Som ni kanske ser så e jag rätt bra på the American language. Kanske skulle kunna vara för att jag är en American Staffordshire Terrier and America is the greatest country in the world…
Nä nu har jag varit vaken i 3 minuter…. Måste hinna vila innan matte kommer hem från jobbet.

Peace out…

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat än hålla med stålgrisen! Hon är en riktig orm;-)

    SvaraRadera