måndag 7 november 2011

FUCKING MONDAY...

...Igen!!!
Och kl 12.00 är det överlämning av skiljsmässohunden.
Lika hemskt varje gång... :-(
Nu har jag iofs haft rätt bra med tur,
eftersom hans husse har glömt bort att hämta honom 3 veckor i rad så har jag haft han mer än vanligt.
Jag kanske inte ska bli arg när han "missat"???
Jag kanske bara ska vara glad att Mucchie blir bortglömd gång efter gång???
För då får jag ju ha honom mer, MYYYYY PREEECIIIOOOUUUUUS.

Nä nu ska jag sluta vara en sån jävla bitch!
Det är bra att jag lämnar bort han idag för jag har såååå många himla roliga saker jag ska göra den här veckan och han passar inte riktigt in där.
Det är så skönt att kunna ha hund bara när det passar just mig!

Jag bara undrar... Hur kan man glömma bort en Muc???

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar