lördag 26 oktober 2013

OM EN UPPFLYTTAD KAKA

Tänka sig att Kakan och jag idag fixade en uppflyttning till elit-klass i lydnad.
Det kunde gått bättre men det kunde ju uppenbarligen gått mycket mycket sämre oxå.
256,5 poäng och en tredjeplacering, det hängde alltså på halvpoängen! Så jäkla glad!!!
Jag vet ju vad det är som drar ner allt, och det är ju främst farten, eller brist på fart kanske man skulle säga. Men det är sån hon är, uppenbarligen, och jag får helt enkelt acceptera det, och tydligen så är vi bra nog! Om vi kunde få till rutan lite bättre så lovar jag att vara ännu nöjdare ;)
Vårat mål var att bli uppflyttade till elitklass, men nu vette tusan om jag inte vill fortsätta. Lydnadschampion? Tänkt om jag kunde få världens slöaste Kakibit till lydnadschampion, då skulle jag vara sjukt nöjd!
Detta var andra gången vi startade 3:an så självklart så är jag ju redan sjukt nöjd! Tro absolut inget annat.

Synd på Sandra och Assar som, om inte Assar hade "klantat" sig lite på platsliggningen, även dom säkerligen fått ett förstapris..... Men resterande moment var mycket snygga! Heja heja :)

Jag och Kakan





Sandra & Assar

/M
 
 
 

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Klart ni ska satsa på att Kakan ska bli lydnadschampion!

    SvaraRadera