tisdag 17 februari 2015

OM TVÅ DAGAR TILL SOM GÅTT

Tiden går så sjukt fort när man är hemma med bebis och bara drar benen efter sig hela dagarna... eller???
Ytterligare två dagar som mamma och hundtränare har gått. En mycket bra dag denna med. Tränade med Anna och våra bebisar var väll inte helt medgörliga idag. Dom ville INTE att mammorna skulle träna hund. Så det var snabbt avklarat och det blev mycket lugnare när vi istället tog en liten prommis. Det är bara att inse! Bebisarna är chefer!! Så små och ändå så bossiga :)

Igår var första gången som jag hade en plan med min träning. Ja såklart så har jag haft en plan innan men igår hade jag skrivit ner den och hade med mig den ut på ett papper! Å tänka sig hur bra det gick!,,, Faktiskt, Synd att jag avvek från den det sista jag gjorde och skickade ut henne till konen för att avsluta med en (i planen i mitt huvud) en perfekt ruta! Jomenvisst, my ass, vilken perfekt ruta det blev då... Aldrig mer avvika från planen när jag väl har en ;)
Nedan lite bilder som Anna tog igår.

Konen (Där kommandot tydligen är ut UT!!!)

                                          Det går iaf snabbt när man ska ut ur rutan ;)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar