fredag 10 augusti 2012

MUCCHIES ORD

Alltså min matte! Min matte, min matte, min matte.
Det finns ingen som hon, hon är helt hopplös.
Jag har sagt åt henne!: Jag kan inte jobba på tom mage!!!
Hur svårt ska det va????
Fick jag nån middag innan träningen igår? Svar nej! Jag undrar om det var min matte och inte Den där gubben med svart liten mustasch som var chef över dom där konserva, kencers….ehhh hmmm…. konstratorier…..hmmm….. konsentratinsgrejerna förr i tiden. Där man bara fick bo och jobba och inte få nån mat nån gång.
Jag hörde till och med att matte och hennes kompis pratade om att jag borde kräkas mellan momenten. Herregud!!!! Can somebody please help meeee!!!!!!!
Men hon fick iaf så hon teg den där matten igår! Jag åt jättemycket gräs när jag egentligen skulle ligga still och matte blev arg, då åt jag ännu mer gräs och matte gav upp.
Men sen gjorde vi lite roligare saker så då bestämde jag att jag ville vara med. Vi åt köttbullar, det var gott!
Mattes kompis Anna är rolig. Jag försöker ta mig ett hopp på henne så fort det går. Jag och Anna jobbar i lag, hon och jag mot min matte! Fast ibland så undrar jag om hon vet att hon e  i mitt lag… för hon typ pratar skit om mig med min matte, och dom skrattar, säger att jag är typ inte lika bra som en BorderCollie och sånt? Ehhh excuse moa!!!!
Jag gillar inte dom där BorderCollisarna. Dom är ju fan dumma i huvet!
I dag ska vi tydligen träna rally. Men vi får se om jag vill...

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar