torsdag 21 juni 2012

TRÄNA TRÄNA

Träapport här, metallapport där...
Kan man inte bara sätta hundarna framför en riktigt bra lydnadsfilm på Youtube, och sen är det klarrt!
Nääää träna ska man tydligen göra, om man så ska bli gråhårig på kuppen.

Går faktiskt ganska bra med Kakan inför 3:an.
Körde lite på gräsmattan när jag kom hem.
Hopp över hinder med apport. Efter att ha kollat väldigt konstigt på mitt fina hemmagjorda hinder så skötte hon sig galant. Metallen gick dock sämre... Det är helt otroligt vad lite metall i munnen kan göra för balansen, för att inte tala om hur glömsk man blir, tex kan man inte längre fot ;)
Inkallning med ställande sitter bra och likaså sättandet.
Fjärren vet jag inte vad jag ska ta mig till med, suck...


/M

1 kommentar:

  1. Har du provat att ha den där i din mun? Den ser faktiskt inte alls god ut... Jag håller med Kaki! :)

    SvaraRadera