fredag 29 juni 2012

MUCCHIES ORD

Meeeen ååååååååååååååååååååååååååå
Helt seriöst! Det är fredag, och ja!, jag kan ha sovit i 6 timmar när matte kommer hem från jobbet.
Men VARFÖR ska det vara sån jävla stress så fort hon kliver innanför dörren?
Hinner ju knappt veckla ut knäna innan det ska ut på gräsmattan och härjas.
”kissa nu!” säger hon, den där, och jag vet, att när vi kissat så ska vi åka och träna! Hon den där kommer att ha med sig korv och jag kommer att lyda hennes minsta vink.
Fast idag så ska jag nog försöka vara lite bångstyrig, för jag vet, att matte innerst inne tycker det är jättekul. Hon ska bara sucka lite för att alla ska tycka hon e tuff!
Hoppas ändå lite att vi ska träna inför nästa rallytävling. För en grej är att man ska springa ut till en kon och stanna där, skitlätt! Å man får klick/godis varje gång. Egentligen så kan jag allt redan, men det kan man inte visa, för då drar hon ner på klick/godis direkt den där snåla jäveln. Listig är man minsann!!!
Att vi är i Märstarklass i rallylydnad är garanterat inte hennes förtjänst, det är för att JAG helt enkelt valt att komma dit!
Tänk om man bara kunde få vila lite mer.....

Peace out!



1 kommentar:

  1. Ha ha ha... sååå jäkla kul med Mucchies ord! ;) Ha en skön sommar!

    SvaraRadera