onsdag 20 juni 2012

PLATSSITTNING

Träningen inför 3:an har startat!

Såhär ligger vi till:
Platsliggning & platssittning No problemo
Linförighet No problemo tills man kommer till sid förflyttningarna. Måste träna positionen!!!
Sättande No problemo
Inkallande med ställande Är ju intränat sen förut, men måste nog påminna lite med tanke på att vi bara kört vanlig inkallning efter regelrevideringen. Ser det dock som no problemo.
Sändande med platsläggande & inkallande Måste nöta för att göra läggandet säkrare på långt håll, har änsålänge kommit knappt 20m. Måste även nöta inkallningen så att hon fattar att hon faktiskt får resa sig även fast jag skrikit "ligg" det högsta jag kan ;). Ser heller inte dett som nått större problem.
Apportering med hopp över hinder No problemo, måste kanske säkra upp det lite på tillbakahoppet så hon inte drar runt hindret. Måste träna på att apporten hamnar långt ut på sidan. Måste träna upp hindersuget  ännu mer!
Apportering av metallföremål A little more problemo. Samma problem som med träapporten, Kakan tappar all ballans och vet inte längre vad fot betyder. Men vi kör på som med trä så ska det nog lösa sig. Hon tar den och hon håller den iaf hela vägen... ok, 9ggr av 10 iaf ;)
Vittringsprov & apportering Inte ens börjat på
Fjärrdirrigering A big fucking problem, no shit!!! Egentligen så har jag bara ett skifte som är problem. Från stå till sitt. Fortfarande så funderar jag på att ta hammare å spik å spika fast dom där krulliga små baktassarna i backen!!!!! Hoppar fram varje gång!!!! Träna träna, UTAN att bli irriterad...... inte min starka sida ;)

Sååååååå med detta skrivet så kan jag ju säga att debuten blir väll år 2014 eller nått...

En Kaka i mitten :)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar