tisdag 8 maj 2012

MÄSTARE?

Ja möjligtvis världens sämsta mästare i hela världen!!!
24 poäng.... No more comments...
Men det var kul att Åsa och Anton kom och kollade.
Synd bara att dom valde våran sämsta dag evver ;)

Grattis till Cicci & Trixa som blev godkända i Avancerad!!!

Och grattis Cilla & Titti som tog pallplats i Fortsättning.
Här är hon dock med Mynta!

Cilla måste vara en riktig mästerfotograf som lyckades ta bilder där det ser ut som vi har sammarbete? För att inte vara för orättvis mot det lilla mångot så måste jag ju säga att sista halvan av banan var det jag som såg till att vi gjorde fel moment. Antagligen för att jag var lite smått upprörd efter att min hund betett sig som en dammsugare SLASH utvecklingsstörd.

Sitt spring ifrån kalla in. Snygg jag e!!! :)

Honnören! Muc hade dock inte lust att stå hela vägen
Men kanske man ska träna lite mer på det än 1 gång dagen innan ;)

Shit! Den stackars skrivaren kan inte ha haft det lätt...
En hel roman på det där protokollet kan jag säga...

/M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar