fredag 18 maj 2012

BORTTAPPAD KAKA

Arbete idag minsann!
Klämdag på jobbet känns dock som semester om man jämför med min "lediga dag" igår.
Igår startade vi nämligen 4 dagars tävling på klubben och det blev ett 12 timmars pass för oss arrangörer. Men roligt var det och jag har mycket att ta med mig till nästa rallytävling... som är imorrn ;)
Jag hann verkligen inte fota någonting! Men imorrn blir det andra pannkakor!

Kakan är världens bästa "ha med sig överallt hund".
Till skillnad från Mucchie som "märks" lite mer ;) Typ Matte Hjääääääälp, matte don't leeeeave meeeee!!!!!
Hon finner sig i precis allt och alla platser.
Lite för lätthanterlig ibland då hon lätt "försvinner". Dvs jag sätter henne på en sten utanför sekretariatet, för att hon inte ska stå ivägen för alla som ska anmäla sig. Efter ca 30 minuter får jag panik,"Jag har tappat bort Kakan!" Men icke! hon hörde mig och kom då springandes in, från sin sten, där jag satt henne för en halvtimme sen...
Bästa Kakan! Sämsta Matte!


/M


2 kommentarer:

  1. Det är ju tur att du har en duktig väluppfostrad hund i allafall! :)
    Hoppas du hade kul på jobbet idag! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Maya hade definitivt försvunnit! Kanske inte så långt, men för tillfället är ALLA människor superkul! ;)

    SvaraRadera