lördag 13 oktober 2012

MUCCHIES ORD

Alltså fatta!
JAG är trött! Är det svårt att komma å vila med mig i soffan???
Måste jag sitta och stirra länge till?
Matte sitter i soffan tvärs över. Hon har sprungit runt och yrat sen vi kom hem... Efter att ha varit på klubben heeeeeeeeela dan. Man skulle ju kunna tro att jag lärt mig massor då, när vi varit där så länge. Men jag hade ingen lust, inte idag, kanske imorgon, fast jag tror inte det.
Vi fikade oxå, jag är rätt bra på å fika.
Men åååååååååå, suck.... Svårt att ha fokus på mig eller???
Matte vill alltid att jag ska ha fokus på henne när vi är ute.... snacka om att inte leva som man lär.
Jag är hungrig, hon säger att jag fått middag. Meeeeeeen jag tror inte det, kan inte minnas det iaf.
Meeeeeeeeeen åååååååååååååå så trött nu.
Å människorna får inte vila med mig nu, även om dom vill! För nu är jag rätt sur, har ju inte hur mycket tålamod som helst...
Peace out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar