måndag 26 mars 2012

RALLYLYDNADSKONFERENS

Jättelångt ord verkligen!
Lördag-söndag var jag och ingela på konferans på Åkerby Herrgård i Nora, Örebro.
Faktiskt ganska givande, samt att man fick mat och fika hela tiden.
Jag gillar mat och fika. Även fast det kanske inte syns ;)

Åkerby herrgård duger för en Brukshundklubbs-konferens men det höll väll inte direkt nån hög standard.
Dom skall tydligen vara kända för sin goda mat? Den var inte äcklig... Men ja, det kan ju vara så att jag är något mer kräsen än genomsnittet!





/M

3 kommentarer:

  1. Åh nu blev jag nyfiken på vad som blev sagt på konferansen. Du måste skriva lite mer och berätta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaaaaa ska se om jag orkar ;) Dessvärre så tror jag det blev fler frågor än svar...

      Radera
  2. En till som är JÄTTENYFIKEN!!! ;)

    SvaraRadera