lördag 31 januari 2015

HON GÅR RAKT!!!!

Nämen titta! Min lilla Kaka har slutat gå som en schäfer! Nu kommer alla ba "a men jag har en schäfer och hen går jättefint!!!" Å man ba "aaaaaaaa jo men visst!" Hihi, man måste få retas lite Vad jag ville komma fram till var iaf att än en gång har det lönat sig att träna. Har kört klossen och mycket backa och Vänster svängar utan att få sätta ner rumpan. Anna fotade oss i Z:at igår och förutom att jag är tjock så kan ni tänkaer att hon hade sett rak ut på typ alla bilder!! ☺. Skiftena sitter för det mesta men ibland så är det plötsligt något som saknas i minnesbanken.  Jag och Anna är säkra på att hon faktiskt är lite osmart 
Fan vad underbart det är att träna inomhus! Tänk om man hade möjlighet att skaffa sig en egen inomhuslokal... Det blir rätt dyrt att hyra i längden...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar