måndag 27 februari 2012

HELGEN SOM GICK

Tjoff sa det bara! Så var det måndag igen.
Men efter hemmagjorda hamburgare, sovmorgon, biltvättning, godisätande, hundträning, bio, utbildning där jag inte lärde mig ett skit och långpromenader så kan jag verkligen behöva en vecka att vila upp mig.
Ikväll är det lydnadsträning med gruppen
Imorrn styrelsemöte
Onsdag till veterinären för stygnborttagning på Amstaff
Torsdag till Skogås för frisering av portugis
Fredag är det fredagsmyyys

Underbart! Veckan är komplett!!!


/M

5 kommentarer:

  1. Vi får sitta bredvid varandra nästa söndag så man kan dampa lite när man håller på att somna eller tröttna totalt ;) höhö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut. Vi kanske kan kasta suddigum på läraren och skicka lappar i klassrummet! :)

      Radera
    2. Om vi inte skulle hinna sätta oss bredvid kan man ju alltid sitta mittemot och göra grimaser och handgester det kan också bli kul och upplivande! ;P

      Radera
  2. sv; asså jag hade ju tänkt så att man ska lägga upp filmen antingen lördagen eller söndagen den veckan. Det var så jag tänkte i alla fall, kanske inte kommit fram riktigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske jag som är trög oxå... ;)
      Då får jag ta å skynda mig på nu! =)

      Radera