måndag 4 maj 2015

SYSKONEN BUS

Annas lilla Prime är här när hennes husse och matte är på roadtrip.
Alltså det är ju assoft med två valpar. Dom underhåller ju varann! Att jag inte tänkte på det,,,, borde tagit två när man ändå var i farten. Rök kommer när jag ropar tex,,,, det är bara att ropa på Prime som är lydig, så kommer han oxå ;).
Om Rök gillar människor så e nog Prime snäppet lite mer älskande. Skulle inte vara särskilt svårt för nån att puppynappa dessa små godingar. Iofs så skulle nog mamma Khimmie oxå låta sig kidnappas alla dar i veckan så dom har ju nått att brås på. Det vill jag ha! Jag vill ha en hund som är mer åt det hållet där man får säga att "nä nu ska vi inte hälsa", än en hund som man måste vänja vid olika sorters människor.
Rök är i himlen med syrran här, och jag tror nog att Prime har rätt kul hon med. Och tänka sig att t.o.m den gamla Kakan surtant har tagit ett språng eller två, mest för att "fostra" och kanske "sätta lite på" men iaf :). Dess två känns dock inte öppna för Kakans uppfostringsmetoder, hon har inte utvecklat sin inlärningsteknik sen 70-talet om man säger så ;).
Men tänk hur lika men ändå olika syskon ändå kan vara. Så himla roligt att dom får växa upp så nära varann och om tre år när Rök fortfarande inte kommer när jag ropar så kan jag ju alltid ropa på Prime! :)

Nu PICTUREBOMB!!!

Prime med sitt, BARA SITT!.. snigelskal

Jättesmutsig Rök

Rök

 Prime

Rök och Kakrumpa

Syskona linslusklappaosssamtidigtsomvibusarsnäääääälla

Finaste lilla Prime

Stanna då! Valpjävel!!!

Vagnen e pass sådeså!

En pälsig bild bara

Och vi avslutar med Måns, vår egen lilla chef här hemma...

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar