torsdag 24 oktober 2013

MIN HUND HAR BRA MOVES?

Tydligen så har min hund bra moves! För det säger iaf Anna. Och jag litar på Anna! Har ju kanske inte nån annan att lita på just för tillfället när det kommer till vallning... men iaf! :)
Har varit hos fåren två kvällar den här veckan och Anna har dragit runt mig i jackan eftersom jag står på fel ställe hela tiden. Känner mig som helt trög och utvecklingsstörd i fårhagen. Är ju inte riktigt van vid den känslan, jag brukar ju lixom i vanliga fall veta vad jag ska göra när jag har en hund i händerna...... Men i fårhagen har jag inte riktigt fått upp värmen så att säga.
Yuzz har fått upp värmen lite, lite för mycket ibland. Men det är lugnt, det får Anna fixa åt mig sålänge. Själv så får jag nog (får hi hi hi hi) stå där och se dum ut och sen sätta mig i bilen hem och fortsätta träna på att vissla i pipan...


/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar