lördag 17 december 2011

MUCCHIES ORD

Godmorgon!
Idag ska våra människor åka och titta på ett hus ute på landet. Vi får inte följa med!
Men det gör inget för jag och Ackis (Det äckliga lilla krullet) har precis varit på morgonpromenad, ja matte fick följa med oxå. Jag blev trött och måste ändå vila.
Det regnade, jag hatar regn.
Och som tack för att man följde med ut i regnet, vad tror ni man fick???
Jo det man fick var för lite mat, medecin som matte lurar i mig med skinka (går på det varje gång.....) och det värsta av allt, örondroppar!!! Hatade matte flera sekunder efter.

Igår tränade vi med en människa som heter Anna. Anna e rätt så chysst... men jag gillar inte hennes hund! Det är en sån där svart/vit vallhund. Å den ska ju vara så jäääääävla duktig hela tiden. Kom igen nu! Jag försökte säga åt herr duktig att han skulle skärpa till sig å vara lite mer som jag, lagom olydig!
Men icke, jävla besserweiser!!!
Nu ska jag vila min morgonlur.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar