lördag 4 april 2015

VALP OCH OM ATT KÄNNA SIG SOM EN NYBÖRJARE

Alltså hur har man valp? Jag vet fan inte!!!
Jag har haft EN valp innan och det var Mucchie, han lixom satt är man satte han, tills man satte han nån annanstans, då på sin höjd bytte han skinka innan han somnade.
Han
...Sprang inte åt andra hållet när du ropade
Smet inte genom staketet
Försökte inte gräva sig ut när hönsnätet kom upp
Försökte inte gräva upp rhododendron
Blev inte rabiessmittat när man lyfter upp han för att man fått nog av grävandet
Bet en inte i hakan
Provsmakade inte på alla köksmöbler
Försökte inte hoppa upp på vardagsrumsbordet
Försökte inte hoppa upp i soffan för att därifrån ta sig upp på vardagsrumsbordet
Rammade inte kompostgaller
Och när det inte gick att ramma kompostgaller så bet han inte tag i det och slet loss det från dess fästen.

Det gör Rök! Om ni inte förstått det redan ;)
MEEEEEN Han kommer oxå och trycker kinden mot en, han viftar på hela kroppen när man pratar med honom,han myser när Måns slår honom på ögonen och sliter han i kinden och han sover i en toffla. Han är världens finaste och goaste lilla kille mellan alla dom oönskade små upploppen. Han är smart som få och när hans matte fått till sitt eget tänk och timing så kommer vi tillsammans bli ett sånt jävla team, det vet jag, utan att ens känna mig skrytsam! Kakan får försöka hänga... på om hon hon pallar...
Tyvärr så kommer det bara bli sovbilder ett tag framöver... Det är de enda bilderna jag har kontroll över för tillfället.... om jag ens har nån kontroll alls just nu, det är lite mycket, but i lööööööv it!

Let me present Keengreens Smoke "Rök"






VARFÖR I HELA FRIDEN MÅSTE HAN BO HOS OSS???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar