torsdag 16 januari 2014

INFÖR ÅR 2014

Som ju då redan har börjat, men iaf.
Jag har några saker som jag hade tänkt sätta på min "Att göra 2014 lista".
Det viktigaste i detta är att jag lovar INGET!, så har jag inget lovat! Det är mer mina personliga mål, och dom är låga, mycket låga...
Meeeen jag hade tänkt att:

1. Dricka mer vatten! Och inte bara dom gånger jag behöver svälja ner en huvudvärkstablett...
2. Gå mer! Ja jag har hund, men det betyder verkligen inte att jag är en sund människa som är ute på låååånga promenader vaaaarje dag som en del hundägare vill få er andra att tro att vi hundägare gör. Det är inte så. Bara för att man har hund så blir man inte hurtig. Jag har hund för andra orsaker än att bara "komma ut i skog å mark".
3. Starta och få ett förstapris i lydnadsklass 1 med Yuzz. Det går helt enkelt inte att skylla på hunden i detta fall...
4. Fota mer! Alltså inte med mobilen utan med min "riktiga" kamera. Saknar att ha fina bilder att lägga ut på bloggen och att sitta timmar och redeigera när man kommer hem från hundträningen.

Det va det! Wish me luck...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar