lördag 21 juli 2012

OM GAMLA FOTO-ALBUM

Har varit på Smidö hos mamma och pappa. Fastnade i ett bläddrande i gamla fotoalbum
Och lite nostalgisk blir man allt...

Jag och hörlurarna... Eller mer hörlurarna och jag kanske?

Jag på studenten... Vad jag nu gjort för att förtjäna den???

Odensberg där jag är uppväxt

Körde mycket traktor på den tiden

Ny cykel

Jag och Semlan... Min första häst.... och hon överlevde alla hästar därimellan... så även den sista...

Körde mycket hö.... eller åkte iaf mycket hö

Jag med Remås och Erik med Laban

Jag och bästa Bonzo!

Vårat stall på Odensberg... Jag hjälpte pappa att skära ut siluettehästarna :)

Å här började det. The fabulous life of Malin...


/M

3 kommentarer:

  1. Semlan var ju så söt och stallet och huset är ju superfint! Nu blev jag lite sugen på att kolla i vårt gamla album oxå :)

    SvaraRadera