måndag 16 juli 2012

OM EN HALLONFROSSARE

Alltså Mucchie är helt galen i hallon!
Ställ fram en skål hallon och en skål kyckling och jag lovar att han tar hallona.... för att sen ta kycklingen oxå såklart ;)
Kanske ska stoppa fickorna fulla med hallon ist för Frollic nästa träning.
Eller så är det som en annan, det är så säsongsbetonat så man får helt enkelt passa på att frossa så mycket det bara går!
Var precis ut och plockade en bunke till kvällsmyset.
Micke ilade iväg till affärn för att köpa vaniljglass, för dom först hallonen måste avnjutas med just det ;)

Idag skulle jag och Cicci spårat.... Det blev inte så... Vi satt ute och drack saft i 4 timmar istället, och jag brände mig i pannan. Eller snarare solen brände mig i pannan.
Men imorrn baskemig, då blir det skärpning på hundträningsfronten igen.



/M

1 kommentar: